اسمارت فون های برند Vaio در ژاپن از ویندوز 10 بهره مند میشود.شرکت Vaio اقدام به رونمایی از اولین تلفن مجهز به ویندوز 10 خود در فوریه ی امسال نمود و از هم اکنون میتوان این تلفن ها را در کشور ژاپن خریداری نمود.

در حال حاضر کشور های دیگر باید منتظر  رسیدن این قابلیت Vaio به کشور خود باشند و در حال حاضر هیچ اطلاعات زمانی ای مربوط به توزیع این محصولات در سایر کشور ها وجود ندارد. چیزی که میدانیم، این بوده که  این مدل از تلفن ها هنوز برای ایالت متحده در نظر گرفته نشده است.

به گزارش نمایندگی سونی وایو نظر میرسد که تولید کنندگان تلفن همراه تمایل زیادی به آخرین سیستم عامل مایکروسافت داشته باشند. برای مثال ایسر اقدام به رونمایی از اولین تلفن مجهز به ویندوز 10 نموده است که آنرا با قیمت 644.35 یورو یا 939.00 دلار به فروش رسانده است.این تلفن مجهز به پردازنده ی اسنپ دراگون کوال کام 1.50 گیگاهرتزی با 3 گیگابایت حافظه ی اصلی و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی میباشد. یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچی دی نیز با ظاهری فشرده برای اینکه فضای کمی بر روی میز کار بگیرد برای آن در نظر گرفته شده است.

یک دوربین عقبی 13 مگاپیکسلی نیز به شما اجازه ی عکس برداری های عالی را میدهد.دقیقا میتوان گفت استاندارد های بالای یک لپ تاپ برای این اسمارت فون وایو رعایت شده است. این تلفن به راحتی در دست شما جای میگیرد که دلیل آنرا میتوان ناشی از انحنای هموار و بدنه ی آلومینیومی آن دانست. نگاه به این محصول میتواند توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید.

 

آن دسته از کاربرانی که از لپ تاپ های Vaio استفاده میکنند  باید هزینه ای کمتر ( 100 دلار کمتر) را پرداخت نمایند و به طور کلی میتوان گفت که قیمت این محصول طبق مشخصاتی که دارد بسیار مناسب میباشد. البته این پایان راه نیست. Vaio در حال کار بر روی دومین تلفن مجهز به ویندوز 10 بوده که آنرا در کشور های دیگر ممکن است رونمایی کند. همچنین دو لپ تاپ تجاری با برند های Vaio S و Vaio Z توسط این شرکت ارائه شده است که میتوانید از فروشگاه Vaio آنها را با قیمت 1099 دلار ( سری s) و 1499 دلار ( سری z)  خریداری کنید.