با وجود اینکه برخی  از مدل های لپ تاپ سونی از جمله لپ تاپ های Sony VAIO EA در چرخه ی تولیدات شرکت سونی وجود ندارند، اما هنوز هم می توان به دلیل کیفیت بالا، این محصولات را جز لپ تاپ های محبوب کاربران دانست.

کسانی که برای خرید Sony VAIO EA اقدام نموده اند و با مشکلات مختلفی در نوع کارکرد دستگاه رو به رو شده اند می توانند از خدمات شرکت ها و نمایندگی های شرکت سونی و تعمیر لپ تاپ سونی وایو استفاده نمایند.

به گزارش نمایندگی سونی وایو در ایران لپ تاپ های سری Sony VAIO EA به اندازه ای مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و دارای عمر مفید بسیار بالای هستند که هنوز هم می توان شاهد فروش مدل های کارکرده این سری از لپ تاپ های سونی باشیم.

تعمیر Sony VAIO EA

لپ تاپ های سری E شرکت سونی جز لپ تاپ های زیبایی محسوب می شوند که برای طیف خاصی تولید شده اند.

کسانی که علاوه بر کیفیت و قدرت بالای کارکرد دستگاه به زیبایی آن نیز اهمیت می دهند می توانند یکی از مدل های مختلف لپ تاپ سری E را خریداری نمایند.

لپ تاپ های Sony VAIO EA از جمله لپ تاپ های همین سری هستند که می توانند با ظاهری زیبا به راحتی مشتریان را به سمت خود جذب نمایند.

به طور کلی لپ تاپ هایی که دارای اندازه ی 14.1 اینچی صفحه نمایش باشند را لپ تاپ های Sony VAIO EA می نامند. در حالی که لپ تاپ های دارای اندازه ی 15.1 اینچی را سری EB نامگذاری نموده اند.

تنوع مدل های لپ تاپ Sony VAIO EA باعث شده است تا کاربران بتوانند مطابق با سلیقه ی خود، بهترین و مناسب ترین لپ تاپ را انتخاب نمایند.

تعمیر لپ تاپ Sony VAIO EA

بررسی مشخصات لپ تاپ های Sony VAIO EA

همانطور که گفته شد سونی سعی کرده است در این مدل ها بیشتر به زیباسازی ظاهر محصول اهمیت بدهد.

در واقع شرکت سونی نشان داد که لپ تاپ های با صفحه نمایش بزرگ نیز می توانند زیبایی هایی خاص خود را داشته باشند.

تنوع رنگ  این لپ تاپ ها یکی از ویژگی های برجسته در زیبایی محصول است که می تواند باعث ترغیب مشتریان برای خرید این محصولات شود.

وزن لپ تاپ های Sony VAIO EA نسبت به سایر مدل های ارائه شده کمی بیشتر است و ممکن است در سفرهای طولانی باعث خستگی کاربران شود.

Sony VAIO EA

طراحی ساختار بیرونی و داخلی لپ تاپ

کارشناسان فنی نمایندگی سونی وایو معتقدند طراحی بدنه ی لپ تاپ های Sony VAIO EA به دلیل شیشیه ای بودن می تواند جذابیت خاصی به مدل های مختلف این محصول بدهد.

این طراحی خاص در قسمت داخلی لپ تاپ نیز مشهود است.

در قسمت touchpad ازاین تکنولوژی شیشه ای استفاده شده است تا در هنگام کار با این قسمت انگشت کاربران به راحتی روی سطح مورد نظر بچرخد.

استفاده از مواد شیشه ای در قسمت هایی از بدنه ی داخلی لپ تاپ های Sony VAIO EA باعث شده است تا به مرور زمان رنگ این قسمت ها تغییر نکند و همیشه کیفیت خودش را حفظ نماید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ های Sony VAIO EA دارای اندازه ی 14.1 اینچی است که می تواند با وضح تصویر بالا، رنگ ها را به خوبی نمایش دهد.

قدرت بالای نمایش تصاویر در این لپ تاپ ها باعث شده است تا تصاویر HD به خوبی قابل دیدن باشند.

Sony VAIO EA

ویژگی های عمومی

تمامی لپ تاپ های سری Sony VAIO EA از رم 4 گیگابایتی و Cache 3 مگابایتی بهره می برند.

پردازنده هایی که برای مدل های مختلف لپ تاپ Sony VAIO EA در نظر گرفته شده است به صورت Core i5 2.66GHz و  Core i3 2.4GHz قرار داده شده اند.

مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود هر کدام از لپ تاپ هایی که از پردازنده ی مناسب تری استفاده می کنند را خریداری نمایند.

همه مدل های لپ تاپ Sony VAIO EA از سه پورت USB و باتری 6 سلولی بهره می برند.

تفاوت این ویژگی ها باعث شده است تا مدل های مختلف سری EA نیز دارای قیمت های متفاوتی باشند.

پورت HDMI در همه ی مدل های تولید شده ی لپ تاپ Sony VAIO EA پشتیبانی می شود.

سیستم عامل

علاوه بر این تمامی این لپ تاپ ها از سیستم عامل های ویندوز 7 پریمیوم و ویندوز 7 HOME بهره می برند.

قرار گرفتن کارت گرافیک های ATI 5470 با حافظه ی 500 مگابایت و Intel x4500 با حافظه ی 500 مگابایتی به کاربران کمک می کند تا بتوانند با توجه به نوع کاربرد لپ تاپ، مدلی که دارای پردازنده ی گرافیکی مورد نظر است را انتخاب نمایند.

بنابراین اگر قصد خرید انواع لپ تاپ های Sony VAIO EA دارید می توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای برای عدم تولید این محصولات، برای خرید اقدام نمایید.

البته در صورت بروز هرگونه مشکل در این لپ تاپ ها، به نمایندگی های معتبر مراجعه نموده و از افراد متخصص و قطعات اصلی برای تعمیر دستگاه استفاده نمایید.

کیفیت بالای لپ تاپ های Sony VAIO EA در کنار ظاهر زیبایی که دارند هنوز هم می تواند باعث رضایت مشتریان شود.