تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی یکی از مهمترین خدمات که در نمایندگی سونی وایو به عنوان اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات لپ تاپ های سونی در ایران با استفاده از یک تیم فنی و تخصصی و استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام میشود.

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی لپتاپ شما قابل انجام نباشد تیم فنی و تخصصی این مجموعه با هماهنگی شما برای تعویض قطعات لپ تاپ و ال سی دی آن با ال سی دی اصلی و اورجینال اقدام می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود تا کارایی و کیفیت بالای ال سی دی لپ تاپ شما پس از تعمیر نیز حفظ شود.

در ادامه نگاهی داریم به مهمترین مواردی که برای لپ تاپ و ال سی دی لپ تاپ های سونی به وجود می آید و شما با دانستن با آگاهی از این موارد می توانید برای تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ سونی اقدام کنید.

 

تعمیر لپ تاپ خاموش سونی

یکی از مهمترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند، خاموش شدن لپ تاپ های سونی و روشن نشدن آنها و یا مشکلاتی در نمایشگر است که باعث می‌شود تا کیفیت نمایش تصاویر و فیلم ها پایین بیاید.

زمانی که با یک نمایشگر خراب شده و با کیفیت پایین آن روبرو هستید و یا نمایشگر شما به صورت کامل خاموش شده و روشن میشود باید ابتدا آن را به یک نمایشگر خارجی متصل کنید تا به صورت کامل مطمئن شوید که ایراد است ال سی دی لپ تاپ شما می باشد و نمایشگر شما به صورت کامل دچار مشکل شده است.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی

در صورتی که با اتصال لپ تاپ به یک نمایشگر خارجی مشکلی در تماشای تصاویر و یا فیلم ها دریافت نکردید می توانید متوجه شوید که ایراد اصلی در نمایشگر شماست و اگر در نمایشگر خارجی نیز صفحه مانیتور شما بالا نیامد باید به سراغ تعمیر و تعویض قطعات ساختاری لپ تاپ مانند مادربرد و دیگر قسمتهای مهم که نقش مهمی در راه اندازی نمایشگاه و اتصال آن دارند بروید.

برای تعمیر نمایشگر خاموش لپ تاپ سونی باید حتماً تست و عیب یابی اولیه توسط تیم فنی و تخصصی این مجموعه انجام شود تا متوجه شویم که لپ تاپ های خراب شده دارای چه مشکلی هستند و کدام یک از قسمت‌های نمایشگر باعث شده است تا این مشکل بر روی لپ تاپ شما به وجود بیاید.

اما این مشکل فقط بخشی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران که برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی اقدام می‌کنند با آن روبرو هستند و در ادامه موارد دیگری را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم که باعث می شود تا مشکلات عدیده ای برای نمایشگر لپ تاپ سونی به وجود بیاید.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی

ال سی دی لپ تاپ سونی در همه مدل ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای این لپ‌تاپ‌ها شناخته می‌شود و زمانی که کوچکترین عیب و نقصی در آن به وجود بیاید شما نمی توانید ل به وجود آمده را به راحتی برطرف کنید یا بدون هیچگونه دغدغه‌ای از لپ‌تاپ خود برای کاربری های مختلف استفاده کنید.

ال سی دی نمایشگر لپ تاپ های سونی ممکن است به دلایل مختلف از جمله ضربه خوردن و یا افتادن از ارتفاع و یا ریخته شدن آب یا مایعات بر روی آن مشکل شود و زمانی که با این مشکلات روبرو هستید ممکن است سطح مختلف از خرابی ال سی دی را مشاهده کنید.

اگر خیلی خوش شانس باشید که ال سی دی لپ تاپ سونی شما در اثر خرابی و یا ضربه خوردن ممکن است بخش کوچکی از آن خراب شده باشد که با تعمیر می توانید به راحتی آن را برطرف کنید اما اگر خوش‌شانسی همراه شما نباشد و حجم خرابی بسیار بالا باشد قطعاً برای عملیات تعمیر هزینه های بیشتری باید بپردازید و شاید در بسیاری از موارد نیاز باشد تا از ال سی دی جایگزین استفاده کنید.

تعمیر ال سی دی با توجه به اینکه حساسیت های سخت افزاری بسیار جدی دارد حتماً باید توسط ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز انجام شود و با توجه به اینکه لپ تاپ های سونی وایو و از نظر ساختاری دارای ساختار فیزیکی منحصر به فردی هستند حتماً باید ابزار و تجهیزات مخصوص آنها استفاده شود و البته در کنار این موارد باید این کار توسط افرادی انجام شود که آشنایی کاملی با قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ های سونی وایو دارند.

در قسمت تعمیرال سی دی لپ تاپ سونی یک تیم فنی و تخصصی دور هم جمع آمدند که ابزارهای به روز و پیشرفته را نیز برای تعمیر و یا تعویض این قطعه سخت‌افزاری فراهم کردند و تمامی عملیات تعمیر شما در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

تعویض ال سی دی لپ تاپ سونی وایو

تعویض LCD لپ تاپ سونی

در صورتی که حجم خرابی ها بسیار بالا باشد و عملیات تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی امکان‌پذیر نباشد تیم فنی و تخصصی این مجموعه با هماهنگی شما برای تعویض ال سی دی لپ تاپ با ال سی دی اصلی و اورجینال اقدام می‌کند.

خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی در این مجموعه منحصر به مدل خاصی نبوده و شما می توانید تمامی مدل های جدید و قدیمی برند سونی که حتی دیگر در چرخه تولید این برنده وجود ندارند را به صورت کامل در این مجموعه تعمیر کنید و در صورت نیاز میتوانید ال سی دی های مخصوص هر کدام از مدل ها را از این مجموعه به صورت کاملا اصلی و اورجینال با قیمت بسیار پایین همراه با ضمانت نامه کتبی خریداری کنید.

پس از پایان عملیات تعمیر شما می توانید در همان محیط نمایندگی سونی سلامت و کیفیت و کارایی ال سی دی لپ تاپ خود را تست کنید و در صورتی که از کیفیت عملیات تعمیر رضایت داشتید گارانتی معتبر تعمیر نیز برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای این قسمت سخت افزاری بتوانید از خدمات نمایندگی سونی وایو به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوید.

علاوه بر تعمیر ال سی دی لپ تاپ شما می توانید دیگر قسمت های سخت افزاری این لپ تاپ را با گارانتی معتبر تعمیر به راحتی تعمیر کنید و تمامی مشکلات سخت افزاری آنها را برطرف کنید.