کاربران VIAO همچنان منتظر رویای بهره بردن از تمام امکانات ویندوز 10 بمانند

به گزارش “نمایندگی رسمی sony vaio” ویندوز 10 در جولای 2015 میلادی منتشر گردید ولی شرکت سونی به کاربران محصولات VIAO خود عنوان نمود تا ماه اکتبر امسال منتظر مانده و محصولات خود را به ویندوز 10 ارتقا ندهند چرا که به نقل از این شرکت زمان زیادی برای توسعه ی درایور های این محصول نیاز میباشد.

اگرچه در ماه اکتبر سونی این زمان را به  ماه نوامبر به تعویق انداخت و مجدد از مشتراین خود خواست تا آن زمان منتظر بمانند.

ولی حال در ماه دسامبر هستیم و بسیاری از دستگاه های VIAO در جستجوی درایور های بروز شده برای ویندوز 10 هستند.

کارشناسان “نمایندگی سونی” معتقدند متأسفانه شرکت سونی هنوز درایور های سازگار با ویندوز 10 را برای دستگاه های VIAO عرضه نکرده است و از این رو از بهتر است تا فعلا دست از ارتقای این دستگاه ها به ویندوز 10 برداریم.  در حال حاضر، درایور های ویندوز 10 برای دستگاه VIAO Dus13 نیزعرضه نشده است و در صورتی ارتقای این دستگاه به ویندوز 10،بعضی از تجهیزات آن عمل نخواهند کرد. علاوه بر این، دیگر نرم افزار نمایش میزان باتری کار نخواهد کرد و از رو نمیتوان برنامه هایی را برای کاهش مصرف باتری بر روی این ویندوز مشخص کرد.

عدم وجود اطلاعات زمانی

در حال حاضر سونی هیچ اطلاعاتی را مبنی بر زمان عرضه ی درایور های ویندوز 10 ارائه نکرده است ولی کاربران با این حال سعی در ارتقای سیستم خود به ویندوز 10 داشته اند . بعضی از کاربرانی که دستگاه خود را ارتقا داده اند خاطر نشان کرده اند که صفحه نمایش این محصول تار شده و عملکرد فن نیز غیر عادی است. یکی از کاربران اینطور نقل میکند: من سیستم خود را از ویندوز 7 به ویندوز 10 ارتقا دادم و با مسائلی مانند بسیار تار شدن صفحه نمایش روبرو شدم. حتی متوجه شدم که عملکرد فن با اختلال روبرو بوده و میزان شارژ دهی باتری نیز بسیار کم شده است.