وایو در نمایشگاه COMPUTEX 2018 بازگشت خود را به نمایش خواهد گذاشت

وایو که زیر مجموعه ی شرکت سونی است یک عملیات بازگشتی را انجام داده است.. این شرکت اخیرا دعوتی را از شریک تایوانی خود Nexstgo دریافت کرده، مبنی بر اینکه مراسمی را تحت عنوان “وایو بازگشته است” در زمان COMPUTEX 2018 برگذار کند.

به گزارش نمایندگی سونی وایو اگر اسم Nexstgo برای شما آشناست دلیلش این است که این برند در فوریه ی 2018 مجددا فعالیت خود را با تولید نوت بوک های Avita در مالزی آغاز کرده است. یکی از ویژگی های کلیدی و شاخص نوت بوک Avita قیمت آن است. این دعوت نشان می دهد که وایو مراسم خاص خود را در ژوئن 2018 در تایوان برگذار خواهد کرد. همچنین بسیار محتمل است که وایو محصولات جدیدی را برای رونمایی حاضر کرده باشد که قبل از معرفی رسمی شان در نمایشگاه COMPUTEX 2018، در این مراسم از آنها رونمایی می کند.

 

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی وایو محصولات وایو اولین بار در سال 1996 توسط سونی تولید شد، اما اولین بار در سال 2014 به یک شرکت خصوصی با هدف تمرکز بر روی بخش فروش سیار فروخته شد. وایو هنوز حضور فعالی در بازار مSony VAIO VPS EBحلیِ ژاپن دارد اما در کشورهایی مثل برزیل و ایالات متحده هم فعالیت می کند.

وایو در حوزه ی دستگاه های سیار محصولاتش را در دو بخش VAIO Phone و VAIO Phone Biz تولید می کرد، اما در حال حاضر تنها محصولی که فروش بالایی دارد محصولات سری VAIO S است.