اسپیکر بلوتوث ها و هدفون های جدید سونی با Google Assistant کار می کنند.به گزارش نمایندگی سونی این کمپانی ابزارهای شگفت انگیزی مانند لپتاپ های وایو، پلی استیشن های سونی، تلویزیون های سونی سری براویا و غیره را در طول زمان ارائه داده است. تمام ابزارهای سرگرمی خانگی توسط سونی برای ما فراهم شده اند و قیمت مناسبی را برای ما داشته اند. علاوه بر این ابزارهای شگفت انگیز، سیستم های موزیک سونی پا به پای برندهای معروفِ هدفون و اسپیکر  بلوتوث مثل Boss، Polk Audio، Klipsch و غیره پیشرفت کرده اند. بسیاری از افراد محصولات سونی را انتخاب می کنند.

چون اهمیت زیادی به مقرون به صرفه بودن وسایل می دهند و همین امر باعث شده که همه بتوانند محصولات سونی را بخرند. این محصولات ممکن است ارزان باشند اما این کمپانی فقط محصولات کیفیت بالا را ارائه می دهد و من از بسیاری از وسایل سرگرمی خانگی سونی استفاده می کنم.

بررسی های نمایندگی سونی وایو نشان میدهد در سال 2018، سونی اعلام کرد که امسال آنها بیشتر بر روی سیستم های موزیک و محصولات صوتی بی سیم تمرکز می کنند، از اینرو سری جدید اسپیکرها، هدفون های داخل گوشی و هدفون های بزرگ را روانه ی بازار کردند. قیمت این محصولات مقرون به صرفه است و جز بهترین سیستم های موزیک می باشند. ما میخواهیم آخرین محصولات آنها، ویژگی هایشان و محدوده ی قیمت شان را مورد بررسی قرار دهیم.

هدفون های بی سیم

کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی وایو معتقدند همه این محصولات بهترین گزینه در محدوده ی قیمت خودشان هستند. قیمت آنها از 2990 روپیه شروع شده و تا 12990 روپیه می رود. همه ی این محصولات بی سیم هستند و میتوانند از طریق بلوتوث یا NFC متصل شوند. همچنین این دستگاه ها از Google Assistant پشتیبانی می کنند که باعث میشود معتبرتر باشند. همه ی این دستگاه ضدآب هستند. اما WF-SP700N اولین هدفون ضدضربه ی جهان است که صدا هم به داخل آن نفوذ نمی کند. همه ی این مدل ها نسبت به قیمت شان بسیار مقرون به صرفه هستند. طول عمر باتری آنها 3 ساعت است، اما قابلیت شارژ جانبی برای آنها در نظر گرفته شده که میتواند طول عمر باتری را به 9 ساعت افزایش دهد.