لپ تاپ SONY VAIO SVF152 از جمله مدل های مختلف لپ تاپ تولید شده توسط شرکت سونی یکی از معتبرترین و محبوب ترین شرکت های تولید کننده ی لوازم دیجیتال می باشد.در این مقاله سعی میکنیم به بررسی امکانات و تعمیر sony vaio svf152 بپردازیم.

با توجه به اینکه امروزه شاهد حضور لپ تاپ های قدرتمندی در بازارهای جهانی هستیم و همین امر باعث شده است تا بسیاری از لپ تاپ های قدیمی تر از رده ی تولیدات شرکت سونی خارج شوند.

لپ تاپ SONY VAIO SVF152 نیز از جمله این محصولات است که دیگر توسط شرکت سونی تولید نمی شود و همه ی مدل هایی که از این محصولات در بازار مشاهده می شوند، تولیدات قدیمی تر دستگاه هستند.

زیبایی و کارایی در لپ تاپ SONY VAIO SVF152

به گزراش نمایندگی سونی وایو در ایران کیفیت بالای این لپ تاپ ها نسبت به امکاناتی که بر روی آن ها قرار داده شده است باعث شده است تا شاهد فروش بالای آن ها در میان محصولات شرکت سونی باشیم.

در ساخت لپ تاپ SONY VAIO SVF152 تمامی اصول ارگونومیک رعایت شده است تا از نظر کاربری بتوان این دستگاه ها را به عنوان محصولات کاربر پسند معرفی نمود.

کیفیت و دوام بالای این محصولات باعث شده است  تا امروز در اپلیکیشن های مختلف شاهد فروش لپ تاپ های کارکرده ی SONY VAIO SVF152 باشیم.

با توجه به اینکه تمامی خدمات مربوط به این لپ تاپ ها توسط شرکت سونی و نمایندگی های معتبر آن انجام می شود، اگر لپ تاپ شما دچار مشکلی شد یا اینکه لپ تاپ دست دوم را خریداری نمودید، بدون هیچ نگرانی از آن استفاده نمایید.

زمانی که لپ تاپ SONY VAIO SVF152 دچار خرابی در یکی از قسمت های سخت افزاری خود مانند باتری می شودف برای تعمیر آن حتما از تعمیرکاران مجرب استفاده نمایید.

در صورتی که قصد تعویض یکی از قطعات خراب دستگاه را داری حتما از قطعات اصلی شرکت سونی استفاده نمایید.

این کار باعث می شود تا کیفیت و کارایی بالای لپ تاپ SONY VAIO SVF152 به قوت خود باقی بماند.

کیفیت مناسب صفحه نمایش

صفحه نمایش بزرگ و 15.6 اینچی این محصولات می تواند آن ها را برای انجام کار های شخصی مانند وب گردی یا انجام بازی های مختلف به گزینه ای مناسب تبدیل نماید.

سونی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سعی کرده است کیفیت بالایی در نمایشگر این محصول ارائه دهد.

رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپ SONY VAIO SVF152 به میزان 1366*768 به صورت HD می باشد.

در مقایسه با لپ تاپ های امروزی شاید بتوان این کیفیت را بسیار پایین دانست اما هنوز هم می تواند بسیاری از نیاز های مشتریان را برطرف نماید.

کارشناسان تعمیر لپ تاپ سونی وایو معتقدند ساختار مناسب بدنه در کنار وزن پایین دستگاه باعث شده است تا کارایی محصول در محیط های مختلف بالا برود.

همین امر باعث استقبال مشتریان از این محصول برای استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی شده است تا به راحتی دچار مشکل نشوند.

نور پس زمینه ی صفحه نمایش می توان به کاربران کمک نماید تا بتوانند در محیط های تاریک نیز از این کیبورد این لپ تاپ ها به راحتی استفاده نمایند.

پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ SONY VAIO SVF152

قدرت پردازنده در لپ تاپ های شرکت سونی باعث شده است تا کارکرد مناسب این لپ تاپ ها برای اجرای برنامه ها مورد توجه همه ی مشتریان و کاربران قرار بگیرد.

لپ تاپ SONY VAIO SVF152 از پردازنده ی های قوی و مناسب شرکت اینتل در ساختار خود استفاده می کند.

کارت گرافیکی که برای این دستگاه نصب شده است از نوع Nvidia Geforce 740 می باشد.

بررسی های نمایندگی sony vaio نشان میدهد حافظه ی 1 گیگابایتی برای این کارت گرافیک می تواند دستگاه را به محصول مناسب برای انجام کار های مختلف و حتی نسبتاً سنگین طراحی آماده کند.

حافظه ی داخلی لپ تاپ SONY VAIO SVF152 به صورت 4 گیگابایت می باشد و حافظه ی هارد دیسک آن نیز 500 گیگابایت می باشد.

دیگر امکانات و ویژگی های لپ تاپ SONY VAIO SVF152

علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن ها اشاره شد می توان موارد زیر را نیز به عنوان امکانات کاربردی و مناسب این لپ تاپ ها عنوان نمود.

  • بلوتوث داخلی
  • باتری 4 سلولی
  • کارت خوان
  • درایو نوری
  • سیستم عامل dos
  • شبکه بیسیم وای فای
  • وب کم
  • دو پورت 0
  • یک پورت شبکه
  • یک پورت HDMI

 

قیمت مناسب و اقتصادی

هر چند امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید لپ تاپ های برند های مطرح جهانی هستند، اما هنوز برخی از افراد وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله شرایط اقتصادی مجبور هستند لپ تاپ های با قیمت پایین تر را خریداری نمایند.

البته قیمت مناسب لپ تاپ SONY VAIO SVF152 دلیلی برای کیفیت کم محصول نیست و با مشاهده ی ویژگی های محصول می توان به خوبی متوجه شد که در هنگام استفاده چه کیفیتی بالایی از خود نشان می دهد.

در واقع افرادی که به دنبال خرید یک لپ تاپ برای انجام کار های روزانه ی خود هستند تا بتوانند از طریق آن  امور خود را بهتر مدیریت نمایند بهتر است برای خرید این لپ تاپ ها اقدام نمایند.