در سال‌های گذشته برخلاف گوشیهای موبایل که به سمت بزرگتر شدن پیش رفته اند، لپ تاپ ها به سمت کوچک تر شدن و سبک تر شدن پیش رفته‌اند و لپ تاپ سونی وایو پرو 13 به عنوان یکی از لپ تاپ های پرطرفدار سونی که از وزن و مشخصات فنی بسیار مناسبی برخوردار است و همین مسئله باعث شده است تا تعداد کاربران بسیار زیادی از این لپ‌تاپ استفاده نمایند. نمایندگی سونی وایو با توجه به مشکلات مختلفی که برای مدل های مختلف لپ تاپ های سونی به وجود می‌آید سعی کرده است تا با ارائه خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ سونی تمامی دغدغه هایی که کاربران در این زمینه دارند را به صورت کامل برطرف نماید. برای استفاده از این خدمات و البته تعمیر لپ تاپ سونی وایو پرو 13 نمی‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری به صورت کاملا آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا پیک‌ معتمد مجموعه لپ تاپ شما را به دست تیم فنی و تخصصی ما برساند تا پس از عیب یابی و تست اولیه دستگاه تمامی مراحل تعمیر و تعویض قطعات انجام شود.

مشکلات سخت افزاری و تعمیر لپ تاپ سونی وایو پرو 13

این لپ‌تاپ که یکی از لپ تاپ های ۱۳ اینچی سونی وایو می‌باشد از وزن ۱ کیلوگرم ای برخوردار بوده و با توجه به ابعاد بسیار مناسبی که دارد می توان و قدرت حمل بسیار بالایی داشته باشد و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران به راحتی لپ تاپ را در محیط های مختلف حمل نمایند و در مسافرت نیز به راحتی از آن استفاده نمایند. این موضوع تا جایی جذاب است اما قابل تحمل این لپ تاپ ممکن است مشکلاتی را نیز برای آن به وجود بیاورد و هنگام افتادن و ضربه خوردن قسمت‌های مختلفی از سخت افزار آن بخصوص نمایشگاه خواب دوران دچار مشکلات عدیده شوند که برای تعمیر آن و یا تعویض آن نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی سونی وایو داشته باشید.

تعمیر لپ تاپ سونی وایو پرو 13

علاوه بر این مشکل شما ممکن است در موارد دیگری که کیبورد این لپ تاپ که به صورت جزیره و با جانمایی و ارتفاع بسیار مناسب صفحه کلید قرار گرفته است در اثر ریخته شدن آب و یا وارد شدن ضربه دچار مشکلاتی شده و شما نیاز داشته باشد که آن را تعمیر کنید و یا از کیبورد کاملاً جدید و کیبورد خراب شده استفاده نمایید.
علاوه بر این لولای دستگاه نیز هرچند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ممکن است در مواردی دچار مشکل شده شما را نیازمند استفاده از خدمات فنی و تخصصی در زمینه عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات مختلف لپ‌تاپ فلان نماید.

 

تعویض قطعات با قطعات اصلی

مشکلات سخت افزاری بسیار زیاد ممکن است در زمینه تعمیر لپ تاپ لپ تاپ سونی وایو پرو 13 به وجود بیاید که برای برطرف کردن همه آن‌ها نیازمند تست و عیب یابی اولیه دستگاه و مشخص کردن قسمتهای مختلف سخت افزاری خراب شده آن هستید. در صورتی که قسمت‌های خراب شده قابلیت تعمیر داشته باشند تیم فنی و تخصصی این مرکز تمامی قسمت ها باید از دستگاه و ابزار بسیار پیشرفته و به روز تعطیل می‌کند تا شما بتوانید با استفاده از عملیات تعمیر به راحتی مشکلات دستگاه را برطرف نموده و دوباره از آن با کارایی و کیفیت بسیار بالا استفاده نمایید.
اما اگر خرابی قسمت سخت‌افزاری به گونه ای باشد که عملیات تعمیر بر روی آنها امکان پذیر نباشد و یا عمل تعمیر لپتاپ فلان از نظر اقتصادی به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مجموعه نسبت به تعویض آن با قطعات اصلی و اورجینال که با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می‌شود اقدام می نماید.

تعمیر لپ تاپ سونی وایو پرو 13

هرچند شما با خرید و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال هزینه بیشتری را پرداخت می‌کند اما قطعاً با توجه به کارایی بسیار بیشتری که قطعات اصلی و اورجینال در حفظ سلامت لپ تاپ شما دارند می‌توانید در هزینه‌های خود در آینده صرفه‌جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید.

 

گارانتی معتبر تعمیر لپ تاپ سونی وایو پرو 13

این لپ تاپ که یکی از لپ تاپ های پرسرعت سونی وایو می باشد و از پردازنده نسل ۵ اینتل در کنار ۴ گیگ و و همچنین ۱۲۸ گیگ حافظه اس اس دی استفاده می کند، در برخی موارد ممکن است از نظر نمایشگر که از صفحه نمایش IPS پشتیبانی می کند دچار مشکلات می شود که تمامی این مشکلات در قسمت تعمیر لپ تاپ سونی وایو پرو 13 در سریعترین زمان ممکن و پس از تست و عیب یابی اولیه با استفاده از دستگاه ها و ابزار بسیار پیشرفته انجام می‌شود.
با توجه به تضمین کیفیت که در این زمینه وجود دارد تیم فنی و تخصصی ما پس از تست و عیب یابی اولیه دستگاه توسط شما و برطرف شدن تمامی مشکلات آن، خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر لپ تاپ را به صورت کامل با گارانتی معتبر تضمین می‌کند تا شما در صورت بروز هرگونه مشکل برای قطعات تعمیر شده و قطعات تعویض شده میتوانید به صورت کاملآ رایگان از خدمات نمایندگی سونی بهره مند شوید.