اگر برای مدل های مختلف لپ تاپ شرکت سونی مانند لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD نشر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هستید حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید یا بخش تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD مراجعه کنید تا پس از تست و عیب یابی اولیه دستگاه تمامی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن با استفاده از دستگاه و تجهیزات به روز و پیشرفته برطرف شود.

این مدل لپ تاپ دارای کانفیگ خاصی است که در ادامه سعی داریم تمامی این مدل ها را مورد بررسی قرار دادیم تا شما بتوانید در صورت بروز مشکل اقدامات اولیه را برای لپ تاپ انجام دهید و سپس مشکلات به وجود آمده را با تیم فنی و تخصصی مرکز در میان بگذارید.

 

مشخصات سخت افزاری

این لپ‌تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۳ اینچی استفاده می‌کند دارای نمایشگر با رزولوشن hd نیز می‌باشد که در قسمت بالایی خود از یک وبکم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در قسمت‌های مختلف کناری سخت افزار لپ تاپ های مختلف را مشاهده کنید و وسایل و تجهیزات جانبی را به لپتاپ وصل کنید.

بیشترین مشکلاتی که برای لپ تاپ ها از نظر سخت‌افزاری به وجود می آید مربوط به نمایشگر و ال سی دی آنهاست که در مورد این مدل نیز صدق می‌کند.

اگر لپ تاپ شما دچار مشکل در قسمت سیدی شده است باید این نکته را بدانید که عملیات تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD تا میزان مشخصی می‌تواند انجام گیرد و اگر حجم خرابی ال سی دی شما بیشتر از عملیات تامین باشد و از نظر اقتصادی هزینه های تعمیر آن برایشان به صرفه نباشد باید از صفحه نمایش اصلی و اورجینال به جای نمایشگر خراب شده استفاده کنید.

در این مرکز می توانید علاوه بر لوازم جانبی اصلی و اورجینال لپ تاپهای سونی وایو برای هر مدل نمایشگر و ال سی دی مخصوص را نیز به صورت کاملا اصلی و اورجینال تهیه کرده و بر روی آن در صورت بروز مشکل نصب نمایید.

تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD

تعمیر و تعویض کیبورد

برخی دیگر از مشکلات مربوط به تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD مربوط به بحث کیبورد می‌باشد که به دلایل مختلف از جمله خراب شدن قسمت‌های سخت افزاری و یا وجود آمدن مشکلات مانند ریخته شدن آب و مایعات بر روی کیبورد به وجود می‌آید.

اگر خیلی خوش شانس باشید خراب شدن کیبورد ریختن مایعات و آب روی کیبورد فقط باعث خراب شدن قسمت سخت‌افزاری کیبورد می باشد و با دیگر قسمت‌های سخت افزاری یعنی مادربرد و رم و هارد دستگاه شما آسیبی وارد نمی‌کند اما اگر نفوذ آب و مایعات زیاد باشد و این قسمت نیز درگیر می‌شوند و ممکن است صدماتی نیز با آنها وارد شده باشد که در صورت عدم تعمیر حتماً باید برای تعویض تمامی قطعات ذکر شده در قسمت تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD اقدام نمایید.

 

مشکلات مربوط به پردازنده در بخش تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD

پردازنده این مدل از جمله مدل های قدیمی می باشد که به سرعت پردازش کمتری نسبت به مدل‌های جدیدتر برخوردار می باشد و شما در صورتی که قصد داشته باشید از سرعت بالاتر بر روی این لپ‌تاپ استفاده کنید می‌توانید به سراغ ارتقای رم و حافظه داخلی لپ تاپ و تعویض آن با حافظه‌های پرسرعت ssd بروید.

پردازنده نسل سوم اینتل برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است که برای انجام امور شخصی و روزانه می تواند سرعت پردازشی خوبی داشته باشد اما اگر قصد داشته باشید که از برای پردازش بالا استفاده کنید حتماً باید برای ارتقا و به روزرسانی لپ تاپ سونی وایو خود که در یک متر به صورت کامل به آن پرداخته ایم اقدام کنید.

 

تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD و گارانتی معتبر نی که مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل لپ تاپ توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی سونی وایو برطرف شود این امکان در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانیم براحتی دستگاه خود را در محیط نمایندگی تست کرده و از برطرف شدن مشکلات به وجود آمده مطمئن شوید.

در صورتی که تمامی مشکلات به وجود آمده بر روی لپ تاپ شما به صورت کامل بر طرف شده بود می توانید از گارانتی معتبر تعمیر لپ تاپ سونی وایو مدل SVS13135CD نیز بهره مند شوید که به شما این اجازه را می دهد تا در صورت بروز خرابی برای قسمتهای مختلف در نظر گرفته شده به راحتی از خدمات این مرکز به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوید.

درصورتیکه هم اکنون از این مدل استفاده می‌کنید و دچار مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بر روی آن هستید و قصد ارتقا و به روز رسانی لپ تاپ سونی وایو خود را دارید می توانید هم اکنون با شماره های پشتیبانی مرکز تماس گرفته و یا از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی ما به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.