تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از باتری جدید برای شارژدهی بسیار بالاتر استفاده نمایید و مشکلات خود را در هنگام سفر و در محیط های کاری برطرف نمایید. برای تعویض باتری خط نباید از باتری های اصلی و اورجینال استفاده نمایید و اصلاً به سراغ باتری های فیک و فرعی نروید زیرا پس از مدت زمان کوتاهی شان رفتار آسیب شده و ممکن است دیگر قسمت‌های سخت‌افزاری دستگاه را نیز دچار مشکل کنند.

در ادامه قصد داریم به شما بگوید در چه صورتی باتری شما با کاهش کارایی و راندمان روبرو شده و باید برای تعویض آن اقدام کنید و چه مزیت هایی برای تعویض باتری اصلی و اورجینال نسبت به باتری های فرعی وجود دارد که شما باید هزینه های بیشتری را برای خرید باتری اصلی و اورجینال پرداخت نمایید.

مشکلاتی که باعث خراب شدن باتری می شود

لپ تاپ های سونی به عنوان لپ تاپ های بسیار باکیفیت در بازار شناخته می‌شوند که کاربران بسیار زیادی در طول سالهای گذشته از این لپ‌تاپ‌ها استفاده کرده و از کارهای قسمتهای مختلف آن ها و امکانات سخت افزاری که برای آنها قرار گرفته است نهایت رضایت را داشته اند. این لپ‌تاپ‌ها از سخت افزار بسیار قوی برخوردار هستند و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با استفاده از باتری های باکیفیت که روی آنها قرار گرفته است چند ساعت به طور متوالی با آنها کار کرده و دستگاه دچار خاموشی یا کاهش باتری ناگهانی نشود.

اما زمانی که طول عمر مفید باتری لپ تاپ سونی وایو به پایان برسد قطعاً شاهد کاهش کارآیی و شارژدهی آن خواهید بود و باید برای تعویض باتری با باتری اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

باتری‌های لپ تاپ های سونی وایو ممکن است به دلایل مختلف دیگری از جمله استفاده از شارژر فرعی و یا شارژری که مخصوص خود آن مدل نباشد دچار مشکلاتی در هنگام شارژدهی شوند و پس از مدت زمان شارژ دهی آنها کاهش پیدا کند.

علاوه بر این خراب شدن سوکت شارژ و همچنین اتصال دائم لپ تاپ به برق مستقیم می‌تواند دیگران می باشد که باعث خرابی باتری لپ تاپ شما شده و شما را مجاب می‌کند تا برای تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ سونی اقدام نمایید.

تعمیر باتری لپ تاپ سونی وایو

قبل از اینکه به سراغ تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو بروید باید سعی کنید با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه انجام دهید تا متوجه شوید که آیا عیب و نقص وجود آمده بر روی دستگاه با عملیات تعمیر قابل برطرف شدن هست یا خیر؟

در صورتی که مشکل به وجود آمده مربوط به اتصالات باتری باشد به راحتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته که در نمایندگی سونی وایو وجود دارد می‌تواند این مشکلات را به دست تیم فنی و تخصصی این مرکز برطرف نمایید.

اما اگر باتری لپ تاپ شما به صورت کامل از کار افتاده است و به اصطلاح دچار سوختگی شده است و یا کارهای خود را از دست داده و قابلیت تعمیر ندارد باید برای تعویض آن با باتری اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو

تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو

باتری لپ تاپ سونی وایو به دلایل مختلف ممکن است دچار خرابی شود و یا به طور کامل بسوزد. زمانی که شارژدهی باتری شما کاهش پیدا کرده است یکی از عوامل اصلی آن می‌تواند خود باتری باشد که در همان وهله اول باید برای بررسی و پیشگیری از خراب شدن بیشتر باتری، آن را به دست تیم فنی و تخصصی نمایندگی سونی وایو بسپارید.

برای اینکه در آینده نیازی به تعمیر و یا تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو نداشته باشید تیم فنی و تخصصی این مرکز نسبت به تست و عیب یابی اولیه دستگاه و برطرف کردن مشکلات آن اقدام می کند تا در صورتی که قابلیت جلوگیری از خراب شدن باتری وجود داشته باشد این کار به درستی انجام شود.

برای تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو، بعد از تست و عیب یابی اولیه و اطمینان از خراب شدن کامل و عدم تعمیر آن، باید از باتری های اصلی و اورجینال مخصوص هر مدل استفاده نمایید.

امروزه متاسفانه باتری های فیک بیش از حد در بازار موجود می باشد و تشخیص باتری اصلی و فرعی برای کاربران عادی بسیار سخت شده است. به همین نمایندگی لپ تاپ سونی در ایران سعی کرده است تا تمامی لوازم جانبی سخت افزاری مدل های مختلف لپ تاپ این برند را به صورت کاملاً اصلی و اورجینال و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

نکته مهم این است که هر چند شما ممکن است هزینه کمتری برای خرید باتری فیک و غیراصلی پرداخت کنید اما قطعاً پس از مدت زمان کوتاهی با کاهش شارژدهی باتری و در بلند مدت با خراب شدن دیگر بخش های سخت افزاری مانند مادربرد رو به رو خواهید شده که هزینه های چندبرابری روی دوش شما می گذارد.

برای تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو نیز باید حتما از ابزار و تجهیزات تخصصی و افراد متخصص استفاده نمایید تا هیچ مشکلی برای دیگر بخش های سخت افزاری پیش نیاید.