برای تعویض و یا تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی شما حتماً باید از از افراد متخصص و با تجربه ای که ایی کاملی با مدل های مختلف لپ تاپ سونی دارند استفاده نمایید تا مادربرد دستگاه شما که به عنوان اصلی ترین و مهمترین قطعه سخت افزاری لپ تاپ شناخته می شود در حین عملیات تعمیر و تعویض دچار هیچ‌گونه مشکلی نشود زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری برای این قسمت شما باید هزینه‌های چند برابری را برای تعمیر و تعویض آن پرداخت کنید و یا مجبور باشید تا مجدداً دستگاه خود را به واحد تعمیرات مراکز مختلف ارجاع دهید.

نمایندگی رسمی سونی در ایران تمامی عملیات تعمیر مادربرد مدلهای مختلف لپ تاپ این برند را استفاده از ابزار و تجهیزات دستگاه های پیشرفته انجام می دهد و در صورتی که عملیات تعمیر بر روی دستگاه امکان پذیر نباشد آن را با مادربرد اصلی و اورجینال مخصوص هر مدل لپ تاپ تعویض می کند.

در ادامه تمامی خدماتی که برای رف کردن دغدغه‌های شما نسبت به تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی در این مرکز را می شود را به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تست و عیب یابی اولیه

مادربرد لپ تاپ های سونی و همه لپ تاپ ها به صورت کلی قطعات سخت افزاری مختلفی مانند چیپ گرافیک تشکیل شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا در صورتی که این قطعه سخت افزاری دچار مشکل شود خرابی و نقص بسیار زیادی را بر روی سیستم لپ تاپ خود از نظر سخت افزاری شاهد باشیم.

با توجه به قطعات سخت افزاری مختلفی با کارایی های متفاوت بر روی مادربرد قرار گرفته است در صورتی که شاهد خرابی مادربرد و نقص در عملکرد دستگاه خودتان هستید باید حتماً ابتدا با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته عملیات تست و عیب یابی مادربرد به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در نمایندگی سونی تمامی این عملیات با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود و همین موضوع باعث شده است تا قبل از عملیات تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی تمامی مشکلات قسمتهای مختلف آن مشخص شده و در حین عملیات تعمیر قسمت‌هایی که دچار نقص و خرابی نیستند سلامت و کارایی خود را حفظ نمایند.

در بسیاری از موارد دیده شده که به دلیل عدم استفاده از تست و عیب یابی اولیه قسمتهای سالم مادربرد نیز در حین عملیات تعمیر دچار مشکل شده و کاربران مجبور به تعویض کامل مادربرد بر روی لپ تاپ خود شده اند.

علاوه بر مشخص نبودن قسمت های خراب شده دستگاه که می‌تواند خرابی مربوط به همان قسمت با ابزار و تجهیزات پیشرفته و با سرعت بالاتر برطرف شود، تست و عیب یابی اولیه به شما کمک می کند تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن شاهد عملیات تعمیر مادربرد لپ تاپ خود باشید و دوباره از آن با کارایی و راندمان بالا استفاده نمایید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

بعد از اینکه تست و عیب یابی اولیه بر روی دستگاه انجام شده و تمامی قسمت های خراب شده دستگاه در سریع ترین زمان ممکن مشخص شدند، تیم فنی و تخصصی این مرکز که با دانش به روز آشنایی کامل با تمامی قطعات سخت افزاری و تکنولوژی های جدید به کار گرفته شده در لپ تاپ های سونی عملیات مربوط به تعمیر مادربرد و قطعات خراب شده آن را آغاز می کند.

آشنایی کامل تیم فنی و تخصصی نمایندگی رسمی سونی با قطعات مختلف سخت افزاری قرار گرفته شده و ساختار خاص مادربرد لپ تاپ های این برند در کنار استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بسیار پیشرفته که نمونه‌های آن ها در داخل کشور بسیار کم است باعث می‌شود تا کیفیت عملیات تعمیر بسیار بالا برود.

با توجه به اینکه مادربرد از قسمت‌های مختلف سخت افزاری تشکیل شده است سرعت عملیات تعمیر بسته به میزان خرابی مادربرد قطعات سخت افزاری قرار گرفته و روی آن با هم متفاوت است.

برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی استفاده کنید می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری به راحتی لپ‌تاپ مورد نظر خود را به پیک معتمد نمایندگی رسمی این برند در ایران بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن آن را به دست تیم فنی رسانده و مشکلات آن را برطرف نماید.

نکته مهم دیگری که باید در مورد تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی به آن اشاره کنم این است که خدمات ارائه شده در این مرکز مربوط به مدل و یا سری خاصی از لپ تاپ های سونی نیز و تمامی مادربردهای لپ تاپ های این برند در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیر می شوند.

تعویض مادربرد لپ تاپ سونی

در برخی از موارد مشاهده می‌کنیم که خرابی های به وجود آمده برای قسمت های سخت افزاری قرار گرفته بر روی مادربرد به اندازه است که عملیات تعمیر بر روی آنها امکان پذیر نیست و یا در برخی از موارد مشاهده می‌کنیم که به دلیل ریخته شدن آب و مایعات بر روی لپ تاپ و نفوذ آن به قسمتهای داخلی مادربرد به طور کلی این قطعه سخت افزاری از کار افتاده است. در این شرایط تنها راه شما استفاده از مادربرد جدید به جای مادربرد خراب شده بر روی لپ تاپ سونی می باشد.

دغدغه بسیار بزرگ کاربران در این هنگام با آن روبرو هستند استفاده از مادر برد اصلی و اورجینال است که نمایندگی سونی در ایران با ارائه مادربرد مدل های مختلف لپ تاپ سونی به صورت کاملا اصلی و اورجینال سعی کرده است تا این دغدغه را به صورت کامل برطرف نماید.

تعویض مادربرد لپ تاپ سونی

علاوه بر خرید مادربرد به صورت اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی از این مرکز شما می توانید خدمات مربوط به تعویض مادربرد لپ تاپ سونی را نیز در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت و البته گارانتی معتبر از این مجموعه دریافت نمایید.

گارانتی معتبر تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

بعد از اینکه عملیات تعمیر و یا تعویض مادربرد لپ تاپ سونی به پایان رسید کاربران می‌توانند در همان محیط نمایندگی دستگاه خود را تست کرده و سلامت و کارایی دوباره مادربرد مطمئن شوند.

در صورتی که تمامی مشکلات به وجود آمده برای مادربرد شما برطرف شده بود برای اینکه دغدغه‌ای در جهت برگشت دوباره مشکلات مادربرد نداشته باشید تیم فنی و تخصصی نمایندگی سونی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی و همچنین تعویض آن را به صورت کامل گارانتی می کند تا در مدت زمان گارانتی و در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری بتوانید به راحتی و از تمامی خدمات این مرکز به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید.