پس از اینکه محصولات سونی فقط به بازار ژاپن محدود شدند، لپتاپ های شکیل وایو در آینده ای نزدیک رونمایی می شوند.لپ تاپ های وایو برمیگردند اما سونی نه هنوز.

به گزارش نمایندگی سونی وایو لپتاپ های جدید وایو وقتی وارد بازار شدند کمی دست کم گرفته شدند. با این حال در سال 2014 سونی به بازارهای ژاپن بازگشت و فروش خود را مجددا آغاز کرد. حالا پس از چهار سال که محصولات سونی فقط در بازارهای ژاپن عرضه می شوند، برند وایو قصد دارد محصولات خودش را فراتر از مرزهای ژاپن به فروش برساند.

کارشناسان نمایندگی sony vaio معتقدند اولین لپتاپ هایی که در بازار Nippon عرضه می شوند عبارت اند از Vaio S11 و S13، که این دو مدل لپتاپ های کاریِ براق و شیکی هستند. این مدل ها فعلا در کشورهای چین تایپه و تایوان عرضه میشوند و مشخصات و قیمت معقولی دارند.

Vaio S11 و S13 مجهز به پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i5 و i7، رم 8 یا 16 گیگابایتی و هارد دیسک SSD 128 یا 512 گیگابایتی می باشند. هر دو مدل از ماژول 4G LTE برای اتصال استفاده میکنند و حسگر اثرانگشت نیز بر روی آنها تعبیه شده است.لپ تاپ وایو تفاوت اصلی بین S11 و S13 صفحه نمایش آنهاست. S11 یک صفحه نمایش فول اچ دی 11.6 اینچی دارد در حالیکه S13 مجهز به یک صفحه نمایش 13.3 اینچی می باشد.