شرکت Vaio این هفته از یک لپ تاپ رنگارنگ جدید خود با نام Vaio C15 رونمایی کرد. این محصول  مجهز به پردازنده ی سلرون که به قیمت 650 دلار روانه ی بازار میشود، از 4 گیگابایت حافظه ی اصلی و هارد درایو مکانیکی برخوردار میباشد.

این اولین لپ تاپ استاندارد شرکت Vaio میباشد که ظاهر بسیار جذابی دارد. یکی از مزایای رقابتی برای فروش این محصول، تنوع رنگی آن میباشد که با ترکیبی از رنگ های مختلف مانند زرد/مشکی، سفید/مسی،  خاکستری/نقره ای و نارنجی/خاکی ارائه میشود.

 

به گزارش نمایندگی لپ تاپ سونی در حال حاضر تبلیغات این محصول تنها در ژاپن صورت گرفته است و هیچ اطلاعاتی مبنی بر بازار هدف این محصول در سایر کشور ها وجود ندارد. مدل اولیه ی  این لپ تاپ جدید و رنگارنگ vaio مجهز به یک پردازنده ی سلرون 3215u شرکت اینتل بوده که دارای 4 گیگابایت حافظه ی اصلی بوده و مدل دیگر آن  به همراه یک پردازنده ی 3 هسته ای   و 8  گیگابایت حافظه ی اصلی ارائه شده است. این مدل استاندارد با یک هارد درایو مکانیکی 500 گیگابایتی عرضه شده است. در حال حاضر، ویندوز 7 مایکروسافت برای این محصول در نظر گرفته شده است.

 

لپ تاپ جدید و رنگارنگ vaio

لپ تاپ جدید و رنگارنگ vaio

به گزارش کارشناسان فروش نمایندگی سونی وایو این لپ تاپ با قیمت 66800 ین ژاپن و یا 641 دلار آمریکا عرضه میشود و در صورتی که از فروشگاه آنلاین Vaio خریداری شود، کمی هزینه ی بیشتری خواهد داشت. رنگ های بسیار متنوع این لپ تاپ سونی باعث شده تا در بین سایر محصولات بدرخشد به طوری که میتوانید محیط کاری خود را با   تنوع رنگی این محصولات ست کنید. اسپیکر این محصول دارای یک ساب ووفر باس بوده و کیبورد آن همراه با کی پد عددی ارائه شده است