شرکت وایو پس از جدایی ناخوشایند از سونی، کم کم در حال ورود به بازار ایالت متحده  را دارد و امروزه گام بزرگی را در همین راستا با معرفی سه لپ تاپ جدید خود انجام داده است.

به گزارش “نمایندگی سونی وایو“از بین این سه لپ تا جدید، قابل ملاحظه ترین آن، لپ تاپ viao Z Flip بوده که از یک صفحه نمایش 13 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار میباشد.

Z flip یک لپ تاپ گران قیمت بوده و به نقل از وایو، کیفیت ساخت آن و قدرت پشتیبانی گیری آن به قیمت آن اضافه کرده است. بدنه ی این لپ تاپ از آلومینیم ایجاد شده و مجهز به یک تراک پاد نیز میباشد.کارشناسان نمایندگی sony vaio  عنوان میکنند که مغز متفکر این لپ تاپ را دو نمونه پردازنده ی 5 و 7 هسته ای اینتل از نوع skylate تشکل داده و میتوان 8 یا 16 گیگابایت حافظه ی اصلی را برای آن انتخاب کرد. طول عمر باتری این محصول بسیار بالا بوده به طوری که 11 تا 12 ساعت میتواند شارژ دهی نماید. همچنین یک قلم نوری برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.  به نظر میرسد که این لپ تاپ Vaio را میتوان یک پاسخ و رقیبی برای مک بوک پرو دانست. چرا که به نظر میرسد وایو در حال تلاش سخت برای ارائه ی محصولاتی به خوبی و با کیفیت مک بوک میباشد. این لپ تاپ در حال حاضر در ابتدا در بازار ژاپن به فروش میرسد و سپس روانه ی بازار ایالت متحده و با قیمت 1799 دلار خواهد شد.

یک نمونه ی دیگر و ارزان قیمت تر از این محصول، تحت عنوان Vaio Z clamshell عرضه شده است که البته هر دو لپ تاپ از بدنه ای باریک استفاده کرده ولی این مدل فاقد صفحه لمسی بوده و از یک صفحه نمایش1080p استفاده میکند و قیمت 1499 دلار برای آن در نظر گرفته شده است