با توجه به اینکه لپ تاپ های سونی حدود ۶ سال است که تولید نمی‌شوند و تمامی تولیدات این برند مربوط به قبل از سال گذشته است بسیاری از کاربرانی که از مدل های مختلف لپ تاپ های سونی استفاده می‌کنند با این دغدغه و نگرانی روبرو هستند که با کمبود قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ سونی چه کنیم؟

با توجه به قانون گرانی که بسیاری از کاربران در فضاهای مختلف و در تماس با کارشناسان نمایندگی سونی مطرح کرده بودند در این مطلب به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و بگوییم که هیچگونه درب برقی برای تامین قطعات و لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ های سونی وجود نخواهد داشت و می توانید به راحتی برای مدل‌های قدیمی این برند لوازم جانبی اصلی و اورجینال و قطعات سخت افزاری آنها را همراه با ضمانت نامه و گارانتی کتبی از این نمایندگی خریداری نمایید.

لوازم جانبی اصلی و اورجینال لپ تاپ سونی

لپ تاپ های سونی لپ تاپ های بسیار باکیفیت بازار هستند که از نظر سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند و خرابی های به وجود آمده برای آنها بسیار کمتر از دیگر مدل ها می باشد.

اما به دلایل مختلف ممکن است این رفتارها دچار مشکلاتی شود که نیازمند تعمیر و تعویض قطعات مختلف سخت افزاری باشند. بعد از تست و عیب یابی اولیه بر روی لپ تاپ مشخص می‌شود که کدام یک از قسمت‌های سخت افزاری آنها دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر و تعویض قطعات هستند. در برخی موارد نیز به دلیل خراب شدن برخی از لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ سونی نیازمند تعویض آنها و خرید لوازم جانبی اصلی مانند باتری و آداپتور دستگاه هستید.

در همه این موارد با توجه به اینکه لپ تاپ های سونی حدود ۶ سال است که دیگر تولید نمی شوند و پشتیبانی نیز برای آنها از طرف شرکت سونی در نمایندگی های رسمی و معتبر ترین برند ارائه می شود این دغدغه و نگرانی برای کاربران به وجود می‌آید که با کمبود قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ سونی چه کنیم؟

برای برطرف کردن تمامی این حق در آن نمایندگی سونی سعی کرده است تا با پشتیبانی کامل از مدل های مختلف لپ تاپ سونی تمامی محصولات این برند را از صفر تا صد پشتیبانی نموده و لوازم جانبی اصلی و اورجینال بهترین قطعات مختلف سخت‌افزاری این برندها را در اختیار شما قرار دهد.

پس با این وجود شما نگرانی برای خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری مدل های قدیمی و جدید لپ تاپ سونی وجود ندارد و حتی اگر از مدل های بسیار قدیمی ایران نیز استفاده می کنید می توانید به راحتی قطعات خراب شده با قطعات اصلی و اورجینال که در نمایندگی سونی با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد تعویض نمایید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ سونی

چه زمانی نیاز به تعویض قطعات لپ تاپ سونی داریم؟

زمانی که لپ تاپ شما از نظر سخت افزاری دچار مشکل شده باشد و عملیات تعمیر بر روی قسمت سخت افزاری خراب شده امکان پذیر نباشد قطعاً این نگرانی و دغدغه برای شما به وجود می‌آید که با کمبود قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ های سونی چه کنیم؟

در این موارد ممکن است تعویض لپ تاپ و قطعات مورد نظر که دچار خرابی و سوختگی کامل شده اند هزینه کمتری نسبت به تعمیر آن نیز برای شما به همراه داشته باشد.

به همین دلیل باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعویض وقتی خراب شده با قطعات اصلی و اورجینال که در نمایندگی رسمی سونی در ایران برای تمامی مدل های مختلف لپ تاپ بدون محدودیت ارائه می‌شود استفاده نمایید.

تمامی لوازم جانبی که در این مرکز در اختیار شما قرار می‌گیرد رسمی و کتبی ارائه شده به شما در صورت نیاز می توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب لوازم جانبی را به صورت اصلی دریافت کرده و در صورتی که بروز مشکلی با این لوازم جانبی برخورد کردید، با استفاده از گارانتی به راحتی آن را با یک قطعه سخت افزاری جدید و اورجینال تعویض نمایید.

چرا از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنیم؟

متاسفانه عدم تولید لپ تاپ های سونی در شش سال گذشته باعث شده است و بسیاری از افراد سواستفاده گر به دنبال فروش لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری لپ تاپ های سونی به صورت فرعی و فیک با قیمت بسیار بالاتر به افراد مختلف باشند که از لپ تاپ های سونی استفاده می کنند.

بسیاری از کاربران با تصور اینکه شش سال از تولیدات لپ تاپ سونی گذشته است و دیگر این برند پشتیبانی برای لپ تاپ های خود را انجام می دهد به سراغ استفاده از قطعات فرعی و فیک به جای قطعات خراب شده دستگاه خود می روند که این موضوع می‌تواند هزینه‌های چند برابری را بر روی دوش شما بگذارد.

زمانی که از قطعات فرعی به جای قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنید پس از مدت زمان کوتاهی علاوه بر خراب شدن قطعه مورد نظر شاهد خرابی دیگر بخش سخت افزاری لپ تاپ خود نیز خواهد بود. این موضوع یعنی پس از مدت زمان کوتاهی شما مشکلات مختلفی بر روی لپ تاپ رو به رو خواهد بود که مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیاد و بالاتر برای تعمیر لپ تاپ سونی هستید.

به همین دلیل حتماً از خدمات ویژه نمایندگی سونی برای تعویض قطعات ب شده لپ تاپ با قطعات اصلی و اورجینال در اختیار شما می‌دهد استفاده نمایید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده بر روی لپ تاپ خود را برطرف نمایید.

کمبود قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ سونی

گارانتی معتبر کتبی ضمانت نامه سلامت قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ سونی

بعد از اینکه قطعات مورد نظر لپ تاپ سونی شما تعویض شد قطعاً این دغدغه و نگرانی را دارید که قطعات اصلی و اورجینال تعویض شده چاره مشکلات و خرابی شوند و یا به صورت شرکتی دچار مشکلات شوند که پس از مدت زمان کوتاهی قابلیت استفاده نداشته باشند.

برای برطرف کردن این دغدغه ها و مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران با آن روبرو شوند و پاسخ درستی به این سوال که با کمبود قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ سونی چه کنیم؟ نداشته باشند در نمایندگی سونی گارانتی معتبر کتبی و ضمانت نامه رسمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا در سریعترین زمان ممکن، در صورت خرابی قطعه سخت افزاری به کار رفته در لپ تاپ شما می‌توانید آن را با قطعات اصلی و اورجینال دیگری تعویض نمایید.

برای استفاده از خدمات ویژه نمایندگی برای تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ سونی با قطعات اصلی و اورجینال می توانید علاوه بر مراجعه حضوری از خدمات ارسال دستگاه از طریق پیک معتمد شرکت و یا تیپاکس در شهرستانهای اطراف مانند کرج استفاده نمایید.